9 krokov k bezstarostnému účtovníctvu

Na čo sa potrebujem pripraviť a čo musím spĺňať:

1.

Nezáväzné stretnutie

Alebo chemistry meeting: najprv sa oťukáme. Ideálne osobne. Ak to vzdialenosť nedovolí, porozprávame sa cez videohovor. Vzťah účtovníka a klienta je dlhodobý, preto je dôležité, aby sme si sadli a aby sme sa obaja v tomto vzťahu cítili príjemne.

Vopred hlásim, že ak chcete zatajovať príjmy, manipulovať výdavky alebo vymýšľať schémy na prelievanie peňazí, hľadajte ďalej. My si rozumieť nebudeme.

Odsúhlasenie rozsahu služieb a ceny

Každá organizácia je jedinečná a má individuálne potreby. Niekto si administratívu zabezpečuje sám a od nás si vystačí so zaúčtovaním a s daňovými podaniami. Iný okrem toho potrebuje support s manažmentom financií alebo s vypĺňaním nekonečných výkazov a hlásení.

Keď sa na niečom dohodneme, platí to. Pre oboch. Nech už ide o ceny alebo termíny. Žiadne prázdne sľuby a výhovorky.

2.

3.

Podpíšeme zmluvu a ideme na to

Zriadime vám prístup do digitálnej kancelárie a digitálneho archívu. Prispôsobené vašim potrebám.

To máte od nás ako bonus zadarmo. Nemáte za čo.

Obeh dokladov

Vďaka šikovnej aplikácii Digitálna kancelária od Krosu nám viete posielať doklady okamžite. Netreba ich kôpkovať a čakať na koniec mesiaca. Práve naopak: chceme ich od vás dostávať v reálnom čase.

Fun fact: bloček po odfotení a nahratí do aplikácie
može letieť rovno do koša. Vážne!

4.

5.

Uchovávanie dokladov

Ďalšou výhodou Digitálnej kanceárie je, že plnohodnotne nahrádza šanóny, ktoré len zaberajú miesto v skriniach. Doklady, ktoré vám prídu v elektronickej forme, v nezmenenej podobe putujú do digitálneho archívu. Už žiadne tlačenie faktúr. Ak sa papierový doklad predsa len nájde, ďalej pracujeme len s jeho skenom.

V Digitálnej kancelárii máte všetky doklady po ruke 24/7.

Bezpečnosť

Všetky účtovné dáta a účtovné doklady sú bezpečne uložené v cloude Microsoft Azure. Denne zálohované.

Hrozby typu doklady roztrhal pes alebo zabudnutý notebook vo vlaku sú zažehnené

6.

7.

Zrozumiteľné výstupy

Je úplne zbytočné posielať vám grafy a tabuľky, z ktorých rozumiete nanajvýš farbám. Vy si určíte, aké informácie potrebujete z účtovných dát vytiahnuť.

Reporty budeme vysvetľovať a spoločne pilovať dovtedy, kým im nebudete rozumieť.

Komunikácia

Je najúčinnejší spôsob, ako predchádzať nepríjemnostiam. Typickou vlastnosťou účtovníctva je, že zaznamenáva minulé javy. Žiaľ. Tým, že nás postavíte pred hotovú vec, si viete zavariť na poriadnu pokutu (nie od nás, aby bolo jasné). Žiaľ. Preto by ste nám mali vopred povedať o každej akcii, ktorá sa čo len trochu vymyká zabehnutej činnosti.

Takže: pýtať sa, pýtať sa, pýtať sa! Smelo do toho!

8.

9.

Ešte raz komunikácia

Keď sa už nejaká nepríjemnosť stane, treba o nej komunikovať. Lebo „zlá správa povedaná včas je vlastne dobrá správa“. To platí pre obidve strany. Aj nám sa môže stať, že pochybíme.

Našťastie – pre vás aj pre nás – máme poistenie zodpovednosti za škody.

Teším sa na spoluprácu!